Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin

Regulamin

I. Postanowienia ogólne:

1.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.tummihandmade.pl
1.2. Sklep internetowy działający pod nazwą www.tummihandmade.pl jest prowadzony przez firmę:
TUMMI WERONIKA KASELA SYLWIA KASELA SPÓŁKA CYWILNA
ul. Gilów 33 43-300 Bielsko-Biała,
NIP 5472230075

1.3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
1.4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
1.5. Sklep internetowy Tummi handmade wykonuje i sprzedaje własnej produkcji rękodzieło.
1.6. Ceny towarów znajdujących się w Sklepie podane są w złotych polskich i są cenami brutto.

II. Zamówienia:

2.1. Zamówienia można składać za pośrednictwem Sklepu internetowego.
2.2. Zamówienia spersonalizowane można ustalać za pośrednictwem e-maila. Wykonawca zamówienia musi zatwierdzić pisemnie spersonalizowane zamówienie.
2.3. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru.
2.4. Warunkiem realizacji zamówienia jest potwierdzenie przez Sklep przyjęcia zamówienia emailem lub inną drogą elektroniczną. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia.
2.5. Zamówienia spersonalizowane muszą zostać pisemnie ustalone między Klientem a Sklepem. Sklep ma obowiązek potwierdzenia, skorygowania lub odrzucenia zamówienia. Sprzedawca ma prawo do narzucenia dodatkowej opłaty do zamówienia spersonalizowanego, w wysokości zależnej od zleconego projektu.
2.6. Ze względu na sprzedaż wieloma kanałami dystrybucji, oraz z uwzględnieniem charakterystyki oferowanego produktu, Sklep zastrzega sobie prawo do braków magazynowych. W przypadku braku zamówionego towaru Sklep informuje o sytuacji Klienta, proponuje zamianę produktu na inny o takiej samej wartości lub zwrot należności za brakujący towar.

III. Płatności:

3.1.Płatność za zakupy w sklepie można zrealizować:
a) za pomocą przelewu bankowego na rachunek: ING Bank Śląski 25 1050 1070 1000 0092 9381 6139
b) za pośrednictwem platformy PayU - automatyczne przekierowanie ze strony sklepu.
c) osobiście przy odbiorze w siedzibie firmy,
3.2. Kupujący jest zobowiązany uregulować należność za zakupiony towar nie później niż w terminie 7 dni od daty złożenia zgłoszenia zakupu. W przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane. 

IV. Wysyłka:

4.1. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę. 
4.2. Wysyłki realizowane są w terminie 3-14 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie oraz potwierdzeniu realizacji zamówienia przez Sklep. 
4.3. Przesyłki realizowane poza terytorium Polski będą ustalane indywidualnie z Kupującym. 
4.4. Koszt wysyłki jest automatycznie naliczany po dodaniu produktów do koszyka i wyborze formy płatności.
4.5. Zamówienia wysyłane są za pomocą Kuriera FedEx lub Paczkomaty InPost.
4.6 Koszt wysyłki  kurierem FedEx jest uzależniony od ilości zakupionych produktów:
a) do 2 zakupionych produktów - 17,00 PLN 
b) do 5 zakupionych produktów - 20,00  PLN 
c) do 10 zakupionych produktów - 30,00 PLN
4.8 Koszt wysyłki Paczkomaty InPost jest uzależniony od ilości zakupionych produktów:
a) do 5 zakupionych produktów - 14,00  PLN 
b) do 10 zakupionych produktów - 25,00 PLN


V. Reklamacje:

5.1. W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z opisem lub uszkodzonego, Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności (Sklep dysponuje gotowym formularzem reklamacyjnym) w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
5.2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.
5.3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
5.4. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów produktów na zamieszczonych w sklepie zdjęciach), nie mogą być podstawą reklamacji.
5.5. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne wynikające z użytkowania towaru przez Klienta, tj. wyrwany zamek czy potargana podszewka. Sklep może zgodzić się na naprawienie uszkodzenia za dodatkową opłatą. 
5.6.  Z tytułu reklamacji Sklep odpowiada do wartości sprzedanego towaru.
5,7,. Reklamacji podlega towar w postaci dostarczonej przez Sklep - nieuszkodzony, czysty, z metkami.

VI. Prawo odstąpienia od umowy:

6.1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy, jeżeli zakupiony towar pochodził ze stanów magazynowych (taki produkt można kupić bezpośrednio w Sklepie. Każdy inny towar, którego kupno wymaga potwierdzenia mailowego przez Tummi Handmade jest szyty na zamówienie).
6.2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Sklep dysponuje przykładowym szablonem oświadczenia, który może podesłać drogą mailową. 
6.3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, czystym, w tym powinien być kompletny, nie może nosić śladów eksploatacji. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dowód zakupu - paragon.
6.4. Klient ponosi koszty zwrotu towaru. Towar należy odesłać na poniższy adres:
TUMMI HANDMADE 
ul. Gilów 33
43-300 Bielsko-Biała
tel: 796 682  298


Towar można również odesłać za pośrednictwem InPost Paczkomaty - paczkomat BBI07M

6.5. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
6.6. W terminie 14 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi kwotę stanowiącą wartość danego towaru. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.
6.7 W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.
6.8. W przypadku produktów szytych na zamówienie (zamówienia spersonalizowane, tj. wzór materiału nie będący w stałej ofercie, zmiana któregokolwiek z wymiarów, zmiana koloru lub materiału podszewki i dodatków itp.) Klient nie ma prawa zwrotu.  Zamówieniami spersonalizowanymi są produkty, w których Sklep na życzenie klienta dokonał jakichkolwiek zmian w zakupionym produkcie. Kurtki z dodatkowym OCIEPLENIEM można zwrócić/wymienić - nie są kwalifikowane jako zamówienie spersonalizowane. 

VII. Ochrona prywatności i pliki cookies:

7.1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia oraz w celu rozliczeń księgowych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej.
7.2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo – promocyjnych, w tym newslettera.
7.3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.
7.4. Na komputerze użytkownika mogą być instalowane pliki „cookies” (niewielkie pliki tekstowe tworzone przez przeglądarkę użytkownika ułatwiające i wspomagające pracę serwisu). Pliki cookies dzielą się na „sesyjne” oraz „stałe”. Na stronie używamy plików sesyjnych, które działają przez określony czas i są używane do zapamiętywania produktów, jakie użytkownik wybrał do koszyka. Stałe zapobiegają wyświetlaniu komunikatu o plikach „Cookies”. Użytkownik może usunąć wspomniane pliki, jak i zablokować ich tworzenie przy pomocy przeglądarki. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za wadliwe działanie strony przy takich ustawieniach przeglądarki.
 

VIII. Własność intelektualna

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
 

IX. Wejście w życie i zmiany Regulaminu

9.1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu. Data ostatniej zmiany w regulaminie" 01.05.2022r.
9. 2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu